۸ مهر ۱۳۹۲، ۹:۵۳

برنامه تیم ملی فوتسال قبل از مسابقات گرندپری؛

لژیونرهای فوتسال 25 مهر به برزیل می‌روند/ بازی با گواتمالا و دو باشگاه برزیلی

لژیونرهای فوتسال 25 مهر به برزیل می‌روند/ بازی با گواتمالا و دو باشگاه برزیلی

تیم ملی فوتسال ایران در حالی روز 30 مهرماه اولین مسابقه خود را در مسابقات جام جهانی کوچک برزیل انجام می‌دهد که مصطفی نظری، حسین طیبی و علی اصغر حسن‌زاده روز 25 مهرماه به اردوی تیم ملی در برزیل می‌پیوندند. همچنین بازی با دو باشگاه برزیلی و تیم ملی گواتمالا قبل از شروع مسابقات در برنامه تیم ملی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران از سه هفته پیش اردوی هفتگی خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی کوچک برزیل (گرندپری) آغاز کرده است. در حالی که قرار بود تیم ملی با انجام چند دیدار تدارکاتی به کشور برزیل سفر کند، درخواست‌های کمیته فوتسال از سوی کشورهای مورد نظر رد شد تا تیم ملی روی مسابقات تدارکاتی در اردوی برزیل برنامه ریزی کند.

بر این اساس، تیم ملی روز 20 مهرماه عازم برزیل می‌شود و اردوی 10 روزه‌ای را قبل از شروع مسابقات گرند پری خواهد داشت. ملی پوشان روزهای 23 و 26 مهرماه دو دیدار تدارکاتی با دو باشگاه برزیلی خواهند داشت و سپس در روز بیست و هشتم، از شهر سائوپائولو عازم محل مسابقات خواهند شد. طبق برنامه، تیم ملی روز 29 مهر هم یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی گواتمالا انجام خواهد داد تا ملی پوشان برای مسابقات گرند پری آماده باشند.

همچنین حسین طیبی، علی اصغر حسن زاده و مصطفی نظری سه لژیونر فوتسال ایران که در تیم نوریل نیکل روسیه بازی می‌کنند، روز 25 مهرماه خودشان را به اردوی تیم  ملی در برزیل خواهند رساند. به گفته سید رضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال، مصطفی نظری که پیش از این دچار مصدومیت شده بود، در صورت تایید نهایی پزشک تیم نوریل نیکل، به برزیل سفر می‌کند و تیم ملی را در گرندپری همراهی خواهد کرد.

تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام جهانی کوچک با تیم‌های آرژانتین، برزیل و ژاپن همگروه است. ایران در اولین مسابقه خود در روز سی‌ام مهرماه به مصاف تیم آرژانتین خواهد رفت.

کد خبر 2145764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha